Nog een laatste verslagje van de afgelopen tijd, v - Reisverslag uit Pondicherry, India van Karin lebesque - WaarBenJij.nu Nog een laatste verslagje van de afgelopen tijd, v - Reisverslag uit Pondicherry, India van Karin lebesque - WaarBenJij.nu

Nog een laatste verslagje van de afgelopen tijd, v

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

06 April 2007 | India, Pondicherry

We hebben op de stage vorige week kenbaar gemaakt dat we nog een dag komen om afscheid te nemen. Omdat de stageschool gaat starten met de tentamens leek het ons niet verstandig om daar bij aanwezig te zijn. We trekken namelijk nog steeds veel aandacht als we op de school verschijnen en dat zou betekenen dat we de kinderen tijdens hun toetsen zouden storen.
Geen goed plan dus!!!!
Na de tentamens hebben ze vakantie.
Volgende week donderdag is het dan zover en zullen we afscheid nemen. Jammer maar waar!!!!
De leerkrachten en de leerlingen zullen ons erg gaan missen, tenminste dat is wat ze al zo’n beetje hebben laten doorschemeren.

We hebben het vorige week na de stage rustig aan gedaan omdat we wisten dat we eigenlijk al zowat vakantie hadden, nog even wat voor school aftypen en de afscheidscadeautjes in orde maken.
Maar na vrijdag begonnen we ons al wat te vervelen. Lydwien en Marco hadden inmiddels al wat motor rijlessen van Forbes gekregen.
Toen Hein ’s avonds terug kwam van zijn week op de open school, kregen ze het idee om zaterdag met de motors te gaan toeren.
Zo gezegd zo gedaan, Hein, Marco en Lydwien ieder een eigen motor en wij mochten achterop. Het was echt een hele leuke dag.
In de middag kwamen we vermoeid terug van de rit en het bleek dat we ons toch een beetje beter hadden moeten voorbereiden op deze tour, want we waren allemaal hartstikke verbrand.
After sun ook al bijna op!!!!!

Verder wordt het hier met de dag warmer, je zweet om negen uur al als een tierelier.
Al weet ik niet eens hoe een tierelier zweet!!!
Of wat een tierelier eigenlijk is, maar ja!!

Zoals het er nu voor staat gaan we zaterdag eindelijk reizen, lang genoeg op de zelfde plek rond gehangen.
Morgen ga ik eerst Berry op halen zodat hij met me mee kan reizen, is wel zo leuk!!!
Om 1.00 ’s nachts rijden we aan, 2,5 uur naar Chennai. Berry zal daar om 4.00 landen.
En dan zijn we woensdag rond 7 a 8 uur ’s morgens al weer hier.
Hij belde vandaag nog op en melde dat mijn allerliefste broertje een mp3 speler voor mij heeft gekocht!!!
Wat een lieverd hè!!! Ein dikke kus veur dich Jan!!!!

Ja, ja Berry is gearriveerd. We zijn lekker aan het genieten van de warmte.
We zweten samen een heel zwembad vol!!!
Hij was heel blij om mij weer te zien uiteraard. Berry zegt:”Niks van geluive”.
Groetjes en,

Tot snel!!

• 06 April 2007 - 09:00

Kristy:

Ha mien schoene zus en broer, bedank veur och leeve kaartje op mie verjeurdaag! Is het pakketje nog aangekomme? Maar ja, geneet d'r van samen! Maak moeie foto's!
    Vuul leefs Kristy

• 06 April 2007 - 13:32

Lonneke:

Ha Lebeskie,

Nog even genieten en dan weer terug naar oppe Ruiver. Tot gauw! Dieke knoevel van dien ex buurvruike ( met diek buikske)
    Lon

• 10 April 2007 - 04:12

Joyce:

nou dan zit het er voor karin bijna op!!
    ik hoop dat jullie nog ene leuke tijd hebben samen en tot snel!! mooie sepia fotos trouwens past goed bij je kamer
    !!
    doe Berry de groeten!!
    en succes verder

• 10 April 2007 - 07:30

Jeu En Rini:

wij wensen jullie nog een hele fijne tijd samen toe in India.

groetjes

• 11 April 2007 - 11:29

Marijn:

Zals dit mesjien waal nimmer leaze omdesse noe lekker aan ut reize bus! maar toch nog ff ein dieke kus en huul vuul plezeer gewins!!

kusss

• 22 April 2007 - 18:19

Lei En Lienie:

Karin en Berry, wij wensen jullie een zwembad vol met mooi weer en een hele leuke reis naar zuid-india.Geniet er maar samen lekker van en een hele goede terugreis. Tot 5 mei oppe Ruiver.